Wie

Margy Jonathans

Gevormd als inkoper bij de Bijenkorf in de jaren ‘90.  Gespecialiseerd op het gebied van wonen (meubels, accessoires, tuin, koken, bad, slapen) stationery, speelgoed, gifts, souvenirs, boeken en persoonlijke accessoires (shawls, tassen en sieraden).

Als adviseur &concept &product &inkoop integreer ik ‘old school’ waarden met nieuwe ontwikkelingen binnen de retail. Fysieke winkels hebben bestaansrecht als het assortiment met aandacht is samengesteld en gepresenteerd in de winkelruimte. Voor webwinkels is de vindbaarheid (seo) evident van belang, maar ook hierbij geldt dat er zonder assortiment geen omzet wordt gemaakt.

Omdat culturele instellingen steeds meer hun eigen inkomsten moeten genereren, adviseer ik veel museumwinkels.  Als kunst liefhebber fijn is om in de kunst(geschiedenis) te mogen duiken, is het nodig omdat hier ook de commerciële kansen uit voortvloeien.

Ik functioneer het beste door goed te luisteren, te kijken en te doen. Met gevoel voor stijl, zonder poeha, enthousiasme, energie en humor!